خرید نیم ست طلا
نوشته شده توسط : رعنا

خرید نیم‌ست طلا نیز وضعیتی مشابه سرویس طلا دارد که پیش از این درباره آن صحبت نمودیم.

نیم‌ست طلا به سرویسی از طلای هم طرح گفته می‌شود که حداقل یکی از اجزای اصلی آن کم شده باشد.

نیم‌ست طلا می‌تواند شامل گردنبند و گوشواره یا گردنبند و دستبند یا دستبند و گوشواره باشد.

گاهی یک انگشتر و دستبند هم‌طرح نیز می‌تواند یک نیم‌ست زیبا باشد.

نیم‌ست‌ها معمولاً مورد توجه دختران مجرد و خانم‌های جوان است که به زیورآلات ساده‌تر علاقه دارند و از شلوغی در زیورآلات چندان خوششان نمی‌آید.

به طور کلی، نیم‌ست‌ها معمولا حالتی اسپرت نسبت به سرویس‌های طلا دارند و برای استفاده روزانه و مهمانی‌های دوستانه مناسب‌تر هستند.

البته این قاعده یک قانون همیشگی نیست و در بسیاری مواقع نیز نیم‌ست‌ها ممکن است کاملاً رسمی باشند و در مهمانی‌های مجلسی‌تر مورد استفاده قرار بگیرند.

هنگام خرید نیم‌ست طلا باید پیش از هر چیز هدف خود را مشخص کنید. اینکه می‌خواهید این نیم‌ست شامل چه مواردی از زیورآلات باشد و همچنین ظاهری رسمی یا اسپرت داشته باشد.

باید بدانید که این نیم‌ست را برای چه سبک مهمانی‌هایی می‌خواهید استفاده نمایید. بعد از آن است که می‌توانید در جستجوی طرح مورد نظر خود بروید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید طلا

نکته بعدی درباره کاربردهای نیم‌ست طلا به عنوان هدیه است. فلسفه نیم‌ست شاید در ابتدا از گرانی سرویس‌های رسمی و سنگین طلا آغاز شده باشد و کسانی که می‌خواهند یک سرویس طلا به همسر یا مادرشان هدیه بدهند اما می‌خواهند هزینه کمتری برای این هدیه انجام دهند، می‌توانند نیم‌ست طلا شامل گردنبند و گوشواره یا دستبند را به عنوان هدیه انتخاب کنند.

امروزه طرح‌های جدیدی برای نیم‌ست‌ طلا به بازار آمده که شکل و طرح اجزای مختلف آن بجای آن‌که عیناً مشابه هم باشد، به نوعی مکمل یکدیگر است.

این نوع طرح‌ها که بعضاً انتزاعی هم هستند، در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و ایده‌های خلاقانه‌ای هم برای آن‌ها توسط جواهرسازان در حال پیاده سازی و اجرا است.

منبع : http://www.asby.ir/





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: